Divize servis zajišťuje veškeré činnosti související s úspěšným nasazením dodávaných softwarových řešení u zákazníka. Tyto činnosti probíhají v několika fázích, které spolu úzce souvisí.
Technická podpora a hotline
Hotline je nejrychlejší způsob jak mohou uživatelé získat základní odpověď na řešení otázek, které jim vyvstávají při užití CAx/PLM systému Creo (dříve Pro/ENGINEER). Odpověď poskytne zákazníkovi informaci, který příkaz použít a jaký zvolit postup a strategii stavby modelu, nebo projektu, aby bylo dosaženo nejlepšího výsledku. Hotline AV ENGINEERING, a.s. poskytují nejlepší odborníci AV ENGINEERING, a.s. disponující hlubokou teoretickou znalostí CAx/PLM systému Creo® a dlouhodobou uživatelskou (konstrukční) praxí.
Řešení dotazu je možné:
- Telefonický na čísle technické podpory
- Zadáním dotazu písemnou formou pomocí emailu nebo elektronického formuláře na zákaznickém portálu
- Pomocí aplikace TeamViewer
(po domluvě s pracovníkem technické podpory)
Poznámka:Bezplatná telefonická a e-mailová technická podpora je poskytována pouze zákazníkům, kteří mají aktivní maintenance. Technická podpora je dostupná v pracovní dny od 8:00-17:00.
Zákaznický portál
Tento internetový portál je koncipován jako zdroj informací a
znalostí pro uživatele systému Creo (dříve Pro/ENGINEER) a
souvisejících aplikací. Naleznete zde nejen tipy a techniky pro
práci s produkty PTC, ale i odpovědi na často kladené dotazy. Dále
jsou zde k dispozici ke stažení různé manuály a pomocné
aplikace.
Velkou výhodou Zákaznického portálu je možnost online zadání
Vašeho dotazu v sekci FAQ. Váš dotaz bude zpracován co nejdříve a
odpověď následně obdržíte e-mailem.
Pokud jste se ještě nezaregistrovali na našem zákaznickém portálu
pak tak můžete učinit zde
Vstup na zákaznický portál
Registrace na
zákaznický portál
Postup pro registraci [.pdf]
Poznámka: Přístup na Zákaznický portál je chráněn heslem a je určen pouze zákazníkům, kteří mají aktivní maintenance
Dodávky hardwaru a instalace
Konzultace v oblasti hardwaru a jeho vhodnosti pro provoz
systému Creo (dříve Pro/ENGINEER) a veškeré informace
související s dodávkou hardwaru a instalacemi softwaru Vám
poskytne útvar řízení dodávek. Prvním krokem při implementaci dodávaných produktů
je zajištění odpovídajícího hardwarového vybavení. S ohledem
na naše mnohaleté zkušenosti jsme schopni našim zákazníkům dodat
hardwarové vybavení, které je stabilní a spolehlivé
a zajistí dostatečný výkon pro provoz dodávaných produktů.
Jsme připraveni poradit i s výběrem vhodného hardware či s upgradem
stávajícího vybavení.
Na tyto činnosti úzce navazuje další krok a tím je instalace
softwaru. Kromě samotné instalace dodávaných softwarových produktů
provádíme i jeho uživatelskou konfigurace a odladění pro
optimální výkon. Kromě těchto speciálních instalací provádíme i
instalace operačních systémů.
Lokalizace produktů a vývoj aplikací
Česká lokalizace je k dispozici pro CAD systém Creo. Podrobnější informace o těchto lokalizacích a produktu AV CZ Package, který je komplexním řešením pro lokalizaci systému Creo naleznete v sekci Produkty - AV CZ Package.
Mezi doplňkové aplikace patří především AV STANDARDS - databáze normalizovaných dílů pro systém Creo (dříve Pro/ENGINEER). (více v sekci produkty)
Díky dlouhodobým zkušenostem s vývojem aplikací pro produkty PTC je společnost AV ENGINEERING, a.s. připravena vyjít vstříc svým zákazníkům a vytvořit specifické doplňkové aplikace odpovídající jejich požadavkům. Kromě dodávky SW řešení nabízí společnost AV ENGINEERING, a.s. i lokalizaci dodávaných produktů a vývoj doplňkových aplikací pro produkty PTC.