English  





   
Bookmark and Share

Technická podpora

Divize servis zajišťuje veškeré činnosti související s úspěšným nasazením dodávaných softwarových řešení u zákazníka. Tyto činnosti probíhají v několika fázích, které spolu úzce souvisí.

Technická podpora a hotline

Kontakt:

Technická podpora produktů
AV ENGINEERING, a.s.
Obce Ležáků 243
537 01 Chrudim

tel. 469 615 555

email: support@aveng.cz

Hotline je nejrychlejší způsob jak mohou uživatelé získat základní odpověď na řešení otázek, které jim vyvstávají při užití CAx/PLM systému Creo (dříve Pro/ENGINEER). Odpověď poskytne zákazníkovi informaci, který příkaz použít a jaký zvolit postup a strategii stavby modelu, nebo projektu, aby bylo dosaženo nejlepšího výsledku. Hotline AV ENGINEERING, a.s. poskytují nejlepší odborníci AV ENGINEERING, a.s. disponující hlubokou teoretickou znalostí CAx/PLM systému Creo® a dlouhodobou uživatelskou (konstrukční) praxí.

Řešení dotazu je možné:

  1. Telefonický na čísle technické podpory
  2. Zadáním dotazu písemnou formou pomocí emailu nebo elektronického formuláře na zákaznickém portálu
  3. Pomocí aplikace TeamViewer
    (po domluvě s pracovníkem technické podpory)

 

Poznámka:Bezplatná telefonická a e-mailová technická podpora je poskytována pouze zákazníkům, kteří mají aktivní maintenance. Technická podpora je dostupná v pracovní dny od 8:00-17:00.

 

Zákaznický portál

Tento internetový portál je koncipován jako zdroj informací a znalostí pro uživatele systému Creo (dříve Pro/ENGINEER) a souvisejících aplikací. Naleznete zde nejen tipy a techniky pro práci s produkty PTC, ale i odpovědi na často kladené dotazy. Dále jsou zde k dispozici ke stažení různé manuály a pomocné aplikace.
Velkou výhodou Zákaznického portálu je možnost online zadání Vašeho dotazu v sekci FAQ. Váš dotaz bude zpracován co nejdříve a odpověď následně obdržíte e-mailem.
Pokud jste se ještě nezaregistrovali na našem zákaznickém portálu pak tak můžete učinit zde

Vstup na zákaznický portál
Registrace na zákaznický portál
Postup pro registraci [.pdf]

Poznámka: Přístup na Zákaznický portál je chráněn heslem a je určen pouze zákazníkům, kteří mají aktivní maintenance

Dodávky hardwaru a instalace

Konzultace v oblasti hardwaru a jeho vhodnosti pro provoz systému Creo (dříve Pro/ENGINEER) a veškeré informace související s dodávkou hardwaru a instalacemi softwaru Vám poskytne útvar řízení dodávek. Prvním krokem při implementaci dodávaných produktů je zajištění odpovídajícího hardwarového vybavení. S ohledem na naše mnohaleté zkušenosti jsme schopni našim zákazníkům dodat hardwarové vybavení, které je stabilní a spolehlivé a zajistí dostatečný výkon pro provoz dodávaných produktů. Jsme připraveni poradit i s výběrem vhodného hardware či s upgradem stávajícího vybavení.
Na tyto činnosti úzce navazuje další krok a tím je instalace softwaru. Kromě samotné instalace dodávaných softwarových produktů provádíme i jeho uživatelskou konfigurace a odladění pro optimální výkon. Kromě těchto speciálních instalací provádíme i instalace operačních systémů.

Lokalizace produktů a vývoj aplikací

Česká lokalizace je k dispozici pro CAD systém Creo. Podrobnější informace o těchto lokalizacích a produktu AV CZ Package, který je komplexním řešením pro lokalizaci systému Creo naleznete v sekci Produkty - AV CZ Package.

Mezi doplňkové aplikace patří především AV STANDARDS - databáze normalizovaných dílů pro systém Creo (dříve Pro/ENGINEER). (více v sekci produkty)

Díky dlouhodobým zkušenostem s vývojem aplikací pro produkty PTC je společnost AV ENGINEERING, a.s. připravena vyjít vstříc svým zákazníkům a vytvořit specifické doplňkové aplikace odpovídající jejich požadavkům. Kromě dodávky SW řešení nabízí společnost AV ENGINEERING, a.s. i lokalizaci dodávaných produktů a vývoj doplňkových aplikací pro produkty PTC.